من برعکس خیلی ها:

رفــــــتارم تـــــــک نیــــــس...
امثالــــــم کـــــــم نــــــیس...
فــــــازم غــــــم نیــــــس...
صِـــــــدام بَم نــــــیس...
کمـــــــرم خــــــــَم نـــــــیس...
حرفــــــام ســَـــــم نیــــــس...
چشـــــمام نـــــــَم نــــــیس...
مـــــــن خـــــاص نیســــــــتم...
آس و پــــــاس نیســــــــتم...
عاشـــــِق یاس نیســـــــتم...
برای هیچکــــــــس لاستیـــــــــک زاپاس نیستـــــــَم... من عقـــــــــده ای و بی احسْْــاس نیســـــــــــتم
بازم بگممممم؟؟؟؟؟
آقا من برعکـــــــــس خیلـــــــــــی ها، یــــــــه آدم عادی و معمـــــــــــولی ام...
دوس دارم خودم باشم...
خوشم نــــــــمیاد از اونایــے که خودشـــــونو بــــــالاتر وبهتــــــــــر از بقیــــــه میبیــــــنن... ســــــاده باش...
خـــــــــودت باش...
همیـــــــــــن...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
من, برعکس, خیلی ها, ,